Zapisz się na newsletter, a na kolejne zakupy otrzymasz rabat 10%
Zwroty i reklamacje
Reklamacje
Chociaż procent wad dostarczanych towarów jest znikomy, dobrze wiedzieć, że ewentualne niedociągnięcia usuniemy niezwłocznie, mając na uwadze przede wszystkim Państwa zadowolenie. W naszym interesie leży rozwiązanie wszystkich problemów jak najszybciej, nie muszą się zatem Państwo obawiać, że na rozpatrzenie reklamacji będą czekać dłużej niż to konieczne (z reguły wszystko jest załatwiane w ciągu kilku, kilkunastu dni).
Zarejestrowani klienci mogą skorzystać z opcji zwrotu produktów za pośrednictwem moje konto.
Jak złożyć reklamację?
Jeśli postanowią Państwo reklamować towar, prosimy wysłać go na adres firmy Miss Perfum z siedzibą przy ul. Opalińska 5/7 lok.58, 01-739 Warszawa wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym, który znajdą Państwo w https://missperfum.pl/content/10-formularz-reklamacyjny.
Zarejestrowani klienci mogą skorzystać z opcji zwrotu produktów za pośrednictwem konta klienta. Przy zalogowaniu należy wybrać zakupione produkty, które chcecie zareklamować. Produkty można wysłać do nas pocztą albo zanieść do dowolnego naszego sklepu lub punktu odbioru. Na swoim koncie mają Państwo możliwość śledzić status dotyczący zwrotu.
O przebiegu reklamacji, w szczególności jej przyjęciu, uznaniu lub odrzuceniu poinformujemy Państwa na piśmie za pomocą wiadomości mailowych, lub tekstowych. Możemy także skontaktować się z Państwem telefonicznie.
Reklamację rozpatrzymy bezzwłocznie. Rozpatrzenie reklamacji, w tym usunięcie wady nie trwa z reguły dłużej niż 30 dni. W przeciwnym wypadku mają Państwo prawo do odstąpienia od umowy kupna. W celu dotrzymania podanego terminu niezbędne jest zapewnienie współdziałania z Państwa strony.
Kiedy mogę złożyć reklamację?
Odpowiadamy za wady, jakie ma towar przy dostawie, i które wystąpią na nim w ciągu 14 dni od dnia dostarczenia towaru. Nie ponosimy jednak odpowiedzialności za nowo powstałe wady, w szczególności wskutek niewłaściwego używania. W przypadku użytego towaru nie odpowiadamy za wady odpowiadające stopniowi zużycia, jakie użyty towar miał przy doręczeniu. W przypadku towaru z oznaczonym terminem przydatności odpowiadamy także za to, że dany towar będzie się w tym okresie nadawał do użytku.
Uprzedzamy, że nadwrażliwości lub reakcji alergicznej na dostarczony towar nie można uważać za wadę towaru. Tak samo za wadę towaru nie można uważać wad upominków i innych bezpłatnych świadczeń, których udzielamy ponad ramy Państwa zamówienia. Zdjęcia towaru w naszym sklepie internetowym mają charakter ilustracyjny i nie stanowią wiążącego przedstawienia właściwości towaru (pakowanie towaru może na przykład różnić się z powodu zmiany opakowania przez producenta).
Jakie mam prawa przy reklamacji?
W przypadku wady towaru możemy wspólnie uzgodnić rekompensatę w formie bonu.
Państwo także możecie odstąpić od umowy. W takim przypadku prosimy o odesłanie do nas towaru wraz z dowodem zakupu, a my zwrócimy całą zapłaconą kwotę.
Kontakt
Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania dotyczące Państwa reklamacji, jeśli skontaktują się Państwo z nami na e-mail: kontakt@missperfum.pl lub pod numerem tel. +48 780 790 033.